Ana SayfaBursaBursa Karacabey Belediye Başkanı Karabatı öğrencilerin karne heyecanına ortak oldu

Bursa Karacabey Belediye Başkanı Karabatı öğrencilerin karne heyecanına ortak oldu

Karacabey Belediye Başkanı Fatih Karabatı, 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı'nın sona ermesi dolayısıyla Atatürk İlkokulu'nda düzenlenen karne dağıtım törenine katılarak öğrencilerin heyecanına ortak oldu. İlçe protokolünün de yer aldığı programda öğrenciler karnelerini almanın mutluluğunu yaşarken, Başkan Karabatı başarılı bir eğitim yılını geride bırakan öğrencileri tebrik etti, öğretmen ve velilere teşekkür ederek tüm çocuklara sağlıklı, huzurlu ve unutulmaz anılarla dolu bir yaz tatili diledi.

-SPONSORLU-

2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı’nın sona ermesiyle birlikte Karacabey’de öğrenciler karne heyecanı yaşadı. Atatürk İlkokulu’nda düzenlenen karne dağıtım programı, protokol üyelerinin katılımıyla coşkulu ve anlamlı anlara sahne oldu.

Karacabey Belediye Başkanı Fatih Karabatı, Atatürk İlkokulu’nda gerçekleştirilen karne törenine katılarak öğrencilerin mutluluğunu paylaştı. Programa Başkan Karabatı’nın yanı sıra Karacabey Kaymakamı Cemalettin Yılmaz, Cumhuriyet Başsavcısı Hilmi Kahveci, AK Parti İlçe Başkanı Gültekin Saygısever, ilçe protokolü, öğretmenler, öğrenciler ve veliler de katıldı.

Protokol üyeleri, ilkokul öğrencileriyle sohbet ederek karnelerini takdim etti. Çocukların gözlerindeki heyecan ve yüzlerindeki tebessüm, eğitim öğretim yılının en anlamlı anlarından biri olarak hafızalara kazındı. Öğrencilerin karne sevincine ortak olan Başkan Karabatı, onların mutluluğunu paylaşırken başarılarından dolayı tüm öğrencileri tebrik etti.

Eğitimin toplumun geleceğini şekillendiren en önemli değerlerden biri olduğuna dikkat çeken Belediye Başkanı Fatih Karabatı, “Karnelerini alan evlatlarımızın mutluluğuna ortak olduk. Bir eğitim öğretim yılını emek, gayret ve azimle tamamlayan tüm öğrencilerimizi gönülden kutluyor; fedakârca görev yapan öğretmenlerimize ve her zaman çocuklarımızın yanında olan ailelerimize teşekkür ediyorum. Sevgili çocuklar, şimdi dinlenmenin, eğlenmenin ve yeni güzellikler keşfetmenin zamanı. Hepinize sağlıklı, huzurlu ve unutulmaz anılarla dolu güzel bir yaz tatili diliyorum.” ifadelerini kullandı.

Başkan Karabatı, çocukların hem akademik hem de sosyal gelişimlerini destekleyen projelere belediye olarak önem vermeye devam edeceklerini belirterek, geleceğin teminatı olan öğrencilerin her zaman yanında olduklarını vurguladı.

Karacabey’de eğitim camiasını bir araya getiren karne töreni, öğrencilerin sevinç dolu anları ve çekilen hatıra fotoğraflarıyla sona erdi. Yeni eğitim öğretim yılı öncesinde öğrencilere dinlenmeleri, bol bol kitap okumaları ve yaz tatilini verimli değerlendirmeleri tavsiye edilirken, tüm öğrencilere sağlıklı ve mutlu bir tatil dönemi temennisinde bulunuldu.

Kaynak: Bülten

Yazar

Yazıyı beğendiniz mi? Paylaşarak yakın çevrenizin de görmesini ister misiniz?
Editörün Seçtikleri

En Çok Okunan Haberler

Son Yorumlar